Barndomsminnen...

vardagsliv / Permalink / 2


Vill du kolla på filmen så glöm inte stänga av ljudet på I-poden till vänster på sidan. Klicka på det nedersta tecknet i cirkeln (pilen och de två strecken) Då slipper du musiken och hör Linus istället.


Linus på linjen. Det här tyckte jag var dagens höjdpunkt på TV:n under 70-talet. Då tyckte jag att pausfilmen varade i en onödigt KORT stund. Minns att det var så otroligt fint med färgerna som ändrade skepnad. Berodde nog på att färgTV:n var relativt nyuppfunnen. Nu känns det mer som om de två och en halv minutrarna segar sej fram. Att jag nästan inte har tålamod att se klart den lilla filmsnutten.
- Undrar varför egentligen...?
- Fast lite kul tycker jag nog att den fortfarande är trots allt...hahaha!!!
#1 - - Gert Olsson:

Var det så länge sen? Jaha, nu blev jag sittande och tittade på en massa Linusar i rad. Verkligen nostalgi det här.

#2 - - catrin petersson:

Hahahaha, där tog jag din dyra Galleritid en stund. Du kanske missade en storkund. ;P Men visst blir man nostalgisk av Linus...

Till top