privat

/ Permalink / 2
© Catrin Lanai
Spänd av förväntan skyndar jag mej hem med min senaste akrylmålning. UNDRAR vad familjen kommer att tycka...En naken tjej borde väl gå hem, tänker jag upprymt.
- En RUMPA! utbrister fyra av fem unisont.
- Mmmhhhmmm...tänkte du vi skulle ha en STJÄRT i vardagsrummet? säger den femte glatt.
Vet inte riktigt vilken sorts kritik jag hade förväntat mej, men kanske att betraktaren mer skulle uppfatta HELHETEN och inte vara så detaljerad. Fast jag måste erkänna att när jag just målade nederdelen av kvinnan bad jag att de andra som befann sej i rummet skulle gå ut lite; det kändes PRIVAT, på nåt sätt...(fniss)
Fick inspiration från ett vykort som heter "ryggstudie" av ÅC Danell.
#1 - - Lena:

Vilken vacker tavla! Jag tycker om den sensuella ryggtavlan och lägger faktiskt inte märke till rumpan!

Spännande att läsa om slumpmötena i Rom. Delar din uppfattning om ödet/slumpen. Det finns alltid en mening... KRAMIS

#2 - - KP:

Jag fastade också för ryggen!

Till top