dubbel glädje!

Vårt bröllop / Permalink / 2

Idag har vi varit gifta i tio månader. Vad snabbt tiden går och vad mycket planer för framtiden vi har! Än en gång slår det mej att det kanske inte spelar någon roll hur ung eller gammal man är när man växlar ringar. Det trodde jag tidigare. Känslorna är detsamma vilken ålder man än har. Dessutom fyller pappa 65 år idag, tänker jag medans jag lossar pappret från de nyinköpta snittblommorna och sätter dem i vatten. Ganska bra läge att ta fram champagnen till "tre-fikat" funderar jag vidare och letar upp finglasen i vitrinskåpet. Grattis till alla födelsedagsbarn  idag och då menar jag extra mycket till en väldigt speciell och viktig person i mitt liv...


Foto: Foto Silva Roma Italy
#1 - - Lotta:

STORT GRATTIS till Leif på "vår" dag! ;)

#2 - - Catrin:

Just det - Ha en bra födelsedag Lotta!

Till top