"Känd" far och son

/ Permalink / 2
 
Dessa coola grabbar mötte jag upp på stranden i sanddynorna en mulen högsommardag 2012. De hade rest ända ifrån huvudstaden för att hälsa på släkten i Varberg och tänkte köra flera flugor i en smäll. Middagar, umgänge, semester och fotografering.
När vi fotat en stund - slängde jag i förbifarten ur mig att pappan påminde väldigt mycket om en kille i stan som jag inte sett på typ sisådär 25 år, som kallades för Putte.
" Oj, det har ingen kallat mig på måånga år..." svarade pappan och log, lite generat. "Inte klokt vad ett utséende etsar sig fast våra hjärnor - om man tänker på hur mycket människor man stöter på under sitt liv..." kom vi överens om.
Efter detta konstaterande fick jag ta ett nytt, djupt andetag och det var som att börja om från början. Nu var det ju en person jag tyckte mig känna till litegrand och inte en främling från Stockholm. Fick en annan syn på pappan med sonen; SAMMA person - men ändå inte, liksom...
 
Modellerna: Patrik och Jacob
 
#1 - - Lotta Persson:

Sååå fina bilder .....tack Catrin :)

#2 - - Catrin:

Ja, de var såå fina och färgskalan i naturen tillsammans med deras färger stämde verkligen den dagen! En lyckad dag helt enkelt!

Till top