Dags att fota huvudrätt!

Tinablick / Permalink / 2
 
Uppgift två.
Foodstyling av huvudrätt.
 
Rostad tomatsoppa med kokosmjölk som serveras med bröd, olivolja & färska örter.
 

Förutom att vara våra egna kreatörer hann vi emellanåt även med att fota varandras uppställnigar och skapelser. Väldigt roligt att se allas idéer - och kreativiteten hade nu lossnat rejält och vi var mer säkra på vad vi ville få fram för resultat.
Vår Sonja på Dagmar´s Kitchen såg mer än nöjd ut över sina elever...!
 
 
 
På bilderna ovan jobbar: Loke, Karin, Caroline och Emelie
 
 
 
 
#1 - - Caroline:

Fina bilder du tog! Får jag använda bilden på mig själv i min blogg?

Svar: Tack! Ja, jag vet sedan andra kurser jag gått att det är kul att ha sedan när man kommit hem. Visst, du får gärna ta bilden till din blogg :D
Catrin Lanai

#2 - - Emelie:

Många fina foton! Så många fina "behind-the-scene"-bilder du har tagit - kul! Själv glömde jag helt bort det ;) Kram Emelie

Svar: Tack Emelie!Kram tillbaks!
Catrin Lanai

Till top