Kvinnofrukost

, företag / Permalink / 0
Två gånger per år är det Kvinnofrukost på Sollyckan. I snart tio år har jag varit med och arrangerat detta evenemang. Min lott faller på dekoration och dukning av lokalen - ett fantastiskt roligt uppdrag :D
Klockan 9:00 startar kalaset med härlig frukostbuffé till sorlet av ca 100 tjejer i alla åldrar. Efter det blir det att lyssna och ta in märkliga, otroliga, gripande berättelser  av någon duktig föreläsare som delar med sig av sitt ofta väldigt tragiska livsöde. Rekommenderar engångsnäsdukar - oftast inte ett öga torrt... Årets föreläsare tror jag hade den tuffaste berättelsen hittills...
Vid 12-tiden blir det kaffe och hembakat som avslutning på en förmiddag där jag tror att alla känner av en fin gemenskap kvinnor emellan, en #må-bra-frukost helt enkelt!
 
 
 
 I år hade jag även hjälp med dekorationen av duktiga Titti Engdahl!
 
 
Här välkomnar Monica alla gäster i sin fina hörna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top