Wilma

/ Permalink / 0
 
Små flickor ska man inte bestämma över.
Det borde ju jag veta som själv är av det kvinnliga könet och dessutom har en dotter som lärt mig mycket inom det ämnet. Man vill bestämma själv. Så var det även med de här lilla trollet :)
 
 
Wilma hade många bra idéer och jag lydde minsta lilla vink. Kände att vi hade ett bra samarbete och varvade fotografering med lite svalkande dricka och chokladkex från den genomskinliga glasburken.  
 
En och en halv timma senare skakade Lilltrollet och jag hand i samförstånd då vi kände att arbetet var väl genomfört. Både Wilma och jag kände att vi gjort vårt yttersta för att få fina och annorlunda bilder. Nu skulle mamma och pappa ha massor av bilder att göra väggförstoringar, fotoböcker och framtida julklappsbilder med.
 
 
 
 
Till top