Emma Friebe & Martin Krantz

Bröllop / #bröllop #brudpar #blivande brudpar, Bröllopsfotograf, Bröllopsfotografering, Lindbergakyrka, bröllop, bröllopsalbum, varberg / Permalink / 0
 
 
 Brudparet Emma och Martin är två sådana där människor som man gillar direkt vid första mötet, det tror jag alla kan intyga. När det gäller känslorna dem emellan finns bara ett ord: sprudlande! ♥
 
Fått bevittna ett efterlängtat bröllop där det visade sig att brudens far och jag en gång i tiden gått i samma mellanstadieklass. Tror tom att vi hade en sådan skrivuppgift nån gång då i svenskan där man skulle beskriva ett möte med sina klasskompisar som vuxna - inte trodde jag då att det skulle vara ett glapp på nästan 40 år innan vi skulle ses igen. Jag hade heller inte i min vildaste fantasi trott att den gången vi skulle ses igen skulle bli när jag fotade hans 27-åriga dotter som brud...
 
Till top