Lilla Saga

, Barn och familj / babygirl, barnfotografering, newborn, nyfödd / Permalink / 0
 
♥  ♥  ♥
 
En familj som på kort tid fått gåvan att bli föräldrar till tre små söta bebisar är till min glädje trogna kunder i Tinablick photostudio. Den här lilla tösabilten föddes på lördagen och var inbokad på nyföddfotografering redan på torsdagen!
 
Kunde inte låta bli att på bildvisningen visa ett rykande färskt bildspel på alla deras barn som varit ung en vecka gamla när de kommit på sin första fotografering. Blandade fotona huller om buller och i oordning. Var lite nyfiken på om föräldrarna kunde se skillnad på dem och se vilken nyfödd bebis som var vilken.
 
Mitt i valet av bilder, amning och sörplande på kaffe och färska chokladmuffins startade jag som överraskning bildspelet. Det blev till min förvåning ingen spänning alls och förstod att det var en alldeles onödig fundering av mig att tro att föräldrarna inte skulle kunna se skillnad. De kunde utan att blinka, självklart och säkert urskilja de små liven från varandra... :)
 
Till top