Album

Fotoprodukter / album, fotoalbum, fotobok / Permalink / 0
Omslaget ovan är av canvas - ingår gör också en box i samma material som man valt till albumet -  snyggt, matchigt och praktiskt!
 
 
Jag brukar säga att genom att göra om bilderna till en produkt - som går att känna och ta på - alltid innebär en investering som är väl värd sina pengar och som ger glädje många gånger om för både dig och dina kära under många år och generationer framåt.
 
 
Se fotoprodukter som en del av inredningen i ditt hem.
 
Vid bildvisningen en tid efter fotograferingstillfället hjälper jag dig som kund med olika förslag som passar just ditt hem. Ibland vill man ju göra något men vet inte vad eller hur.
 
En digtal fil på ett usb må vara tryggt att ha, men en produkt som ligger framme på bordet eller en tavla på väggen av gedigen kvalité, är ett strå vassare!
 
Har du varit hos mig tidigare och känner igen dig i att bilderna ligger på ett usb och kanske även en och annan på Facebook och instagram - men där tog det slut. Leta upp ditt usb igen och återkom till mig så kommer vi tillsammans fram till vad som skulle vara fint hos just dig.
 
Jag gör även hembesök för den som vill.
 
 
Till top