tacktal

Resor / Permalink / 6
© Catrin Lanai
Ett halvår av bloggande har gett mej mycket. Startade i juli med för avsikt att våga visa bilder för allmänheten och därigenom eventuellt få ett och annat uppdrag. Skulle det inte bli så kanske det åtminstonde kunde tvinga mej till att tänka "bildtänk" och då förhoppningsvis bli en bättre fotograf.
Efter ett år av oroligt undrande över vad min framtid skulle ha att erbjuda när nu hemmamammalivet börjat se sin ände blev detta en ventil för mej. Är ödmjukt glad över att ha funnit ett brinnande intresse genom kameralinsen. Väldigt stimulerande och ger mer och mer begär om att utvecklas och att bli bättre inom de olika fotokonsterna. Men framförallt har det varit otroligt roligt att ha fått kontakt med alla möjliga människor som på sin fritid tagit sin tid till att kolla in min sida.
Känner mej fortfarande både förvånad och glad, dessutom smickrad över att så många av er återkommer dag efter dag. Mycket folk som jag inte haft kontakt med på många år har hört av sej på ett eller annat sätt och har gjort att vi på nytt kan återuppta en kontakt.
Efter nästan 100 (97) inlägg kommer jag nu att beställa en inbunden bloggbok med alla inlägg inklusive era kommentarer. Tänkte ha det som ett minne från 2009. Är nyfiken på vad 2010 har att erbjuda och vill du - så ses vi på andra sidan året också. Alltså - hittills bara positiva upplevelser här på cyberspace world;))

 

 

#1 - - Lotta:

Ja, tänk vad en sådan här sida kan leda till. Tar mig en titt så gott som varje dag för att se vad min kreativa och roliga kusin hittar på. Jag kommer definitivt att följa dig 2010!! GOTT NYTT ÅR! Önskar familjen Husar

#2 - - Catrin:

Se! Där dök en sån där kontakt upp som jag pratade om!!! Huuuur kul som helst!!!!

#3 - - Pernilla Nelfelt:

Din sida blev snabbt en favorit. Det är så himla kul att läsa om dina tankar och se dina fina bilder. Du har en sån go blandning av livets allvar och vardagens dråpligheter. Jag ser fram emot 2010 års händelser. Kram

#4 - - Catrin:

Tack Pernilla! Dej kan man ju dessutom se "live" ibland också och inte bara här i datavärlden, och det känns ju lite lyxigt!

Ha det bra:))

#5 - - Gert Olsson:

Hallå där och gott nytt år till dig också (eller god fortsättning kanske). Ett tag sedan jag tittade in på din sida. Roligt att den är populär. Ska hålla ett öga på den framöver.

#6 - - Catrin:

Gör det, skulle vara kul att ha ett proffsöga på sej..! Ser fram emot photoshopkursen!

Till top