Edith Flodin på Canvastavla

Förskola / Permalink / 0
 
Min innerliga önskan är att de som blivit fotograferade av mig använder sina bilder. Mycket! Att bilderna används till alla möjliga trycksaker eller upp med dem på väggarna i olika storlekar och material. Varför inte samla ihop alla i ett läckert album eller kan jag hjälpa er skaffa maffiga ramar/stilrena ramar eller varför inte fynda på loppis eller leta i farmors gamla källare. Tryck era bilder på kuddar, tröjor, tygväskor. Andra användningsområden är att skicka inbjudningar eller hälsningar till nära och kära - BARA NI ANVÄNDER DEM!!!!
Det stora steget är att boka fotograferingstid. Tror det är lika stort steg som att köpa årskort på gymet - om inte ännu större! Men alla ni som varit hos mig (eller annan fotograf) - hör gärna av er så hjälper jag gärna till med tips på vad ni skulle kunna göra.
 
Har alla bilder sparade digitalt på olika hårddiskar - så ingen bild är för gammal att fräscha upp.
Kram från fotografen ♥
 
Till top