Vigsel på Villa Vanahem

Bröllop / Permalink / 0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är helt klart det bröllop jag skrattat mest på - även om jag som vanligt även fällde en tår, eller två vid de mest känsliga partierna..! Ett fint och omtänksamt brudpar som hade samlat in lika fina släktingar och vänner att deltag vid deras vigsel.
Jag var mäkta berörd inombords när jag efteråt mötte upp min man (som förresten under hela dagen agerat scaufför för hela brudföljet) och vi i den ljumma sensommarkvällen långsamt tog oss den dryga 1 1/2 timman tillbaks hem till Varberg.
För varje nytt bröllop jag fotar påminner det mig om mitt eget som gör att även jag som fotograf och utomstående hejdar farten i livet litegrand och inser vad stort och fint det faktiskt är att dela livet tillsammans med någon... ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top