Supersöta lilla Agnes

Barn och familj / barnfotograf, barnfotografering, barnfotograferingvarberg, fotografvarberg / Permalink / 0
 
Lisa & Daniel -två kloka föräldrar som bokade in en professionell
fotografering för deras lilla goding Agnes 
 
Mobilbilder i all ära men man styr inte upp fotograferingen på samma sätt som vid en inbokad fotografering.
 
 
Jag vet - så säg inte emot mig ♥
 
Just nu har jag lyxen att ha en hel drös med små barn runt omkring mig men inte plockar jag fram "den riktiga kameran" utan jag knäpper hej vilt med mobilen som finns med och nära till hands hela tiden. Allt för att inte missa ett magiskt ögonblick att minnas men sen kommer ju ännu fler moments och så håller det på tills tusentals bilder trängs och ingen sticker ut tillräckligt mycket för en inramning på väggen... för snart kommer ju ännu fler fina bilder...
 
Sätt dig ner och fundera på vilken stil du verkligen skulle gilla att ha på dina barn. Är det kanske i naturen och isåfall vilken årstid? Eller är det i studion där man kan ljussätta på ett konstnärligt sätt? Du kanske vill ha en story i din bild - en miljö och gammaldags kläder eller barnet om åldern är inne vill kanske vara utklädd till en sagohjälte? 
 
Varje fotografering är unik och ska passa in till just precis dig som bokar in en tid. Börja med att så ett litet frö till hjärnan genom ett kort mail så hjälps vi åt att nå dit du vill komma.
 
Varmt välkommen ♥
 
Till top